- Home /
- Onderdelen op type scooter /
- Gilera /
- Runner 180 2T /
- Motorisch /
- Transmissie
Transmissie
-
secundaire-versnellingen-malossi-gilera-runner-fxr180-(zapm08)-piaggio-hexagon-lxt180-(zapm06)-italjet-dragster180-(dr5810)-(2e-versie-geperst)-14-43-1-3-07
Learn More€ 96,58 -
PIAGGIO origineel reserveonderdeel
Learn More€ 8,78 -
contrastveer-malossi-piaggio-125-180cc-2-takt-voor-echte-variateur
Learn More€ 15,10 -
contrastveer-malossi-mhr-piaggio-125-180cc-2-takt-wit-(voor-malossi-variateur)
Learn More€ 16,18 -
contrastveer-malossi-ø-65-0x112mm-ø-4-6mm-6-8k-geel-piaggio-125-300-2t-4t-vespa-piaggio-aprilia-gilera-derbi-benelli-malaguti-peugeot-italjet-scomadi-royal-alloy
Learn More€ 16,18 -
contrast-veer-malossi-ø-65-0x108mm-ø-4-7mm-7-5k-rood-piaggio-125-300-2t-4t-vespa-piaggio-aprilia-gilera-derbi-benelli-malaguti-peugeot-italjet-scomadi-royal-alloy
Learn More€ 15,10 -
Bijpassende veer voor de MALOSSI Air Force hoes of als vervanging voor de originele veer
Learn More€ 5,48 -
Reserveonderdeel voor M5715844 en M5715845AI
Learn More€ 6,58 -
Reserveonderdeel voor M5716654 en M5716668
Learn More€ 3,28 -
kogellager-malossi-(beide-zijden-afgedicht)-(20x47x14mm)-achterwielas-piaggio-vespa
Learn More€ 18,34 -
Controleer VOOR de aankoop of het grote tandwiel op de hoofdas (waarop het achterwiel is gemonteerd) is gedrukt of op een vertanding zit.
Past normaal gesproken:M6711079 (geperst):
Aprilia SR125/SR150
Typhoon 125 X / TPH 125 X (niet TPH125)
M679614 (vergrendeld):
Gilera Runner FX125
Italjet Dragster 125
Piaggio Hexagon LX125
Piaggio Schipper 125/150 (niet SKR)
(ONS)De originele versnellingsbak van de 125cc Piaggio/Gilera 2-takt modellen is met opzet erg kort ontworpen. Meestal gebruikt als stadsauto's, profiteren ze van een korte versnelling en maken ze het leven moeilijk bij elk stoplicht, zelfs voor veel grotere auto's. Voor een hoge topsnelheid is de originele overbrenging echter duidelijk te kort, zeker in combinatie met een grotere cilinder. Met een grotere cilinder kun je 15 tot 20 km/u en meer halen zonder de motor te overbelasten door te hoge toeren. Over het algemeen kan men zeggen dat met de 15/41 reductie de versnellingsbak ca. 20% langer dan met de standaard versnellingsbak (alleen op de standaard korte reductie Hexagon LX modellen is de motor al ca. 28% langer reductie).
HOOFDSCHACHT:
Deze versnellingsbak is alleen te gebruiken voor motoren met een soepelere hoofdas.
Hier wordt het grote rondsel op de achterwielas gedrukt. Voor de montage moet het originele rondsel met een stabiele pers van de hoofdas worden gedrukt. De benodigde losbreekkracht kan oplopen tot meer dan 10 ton! Druk het nieuwe Malossi tandwiel op de bestaande originele hoofdas. Om dit te doen, koelt u de as (ijscompartiment of ijsspray) en verwarmt u het rondsel (kokend water) om te voorkomen dat het rondsel tijdens het persen vastloopt.Alleen geschikt voor de tweede generatie 125cc motoren zoals Runner 125, Skipper125, Hexagon LX125, Italjet Dragster 125. niet geschikt voor SKR125/150, TPH125, EX125/150!
Learn More€ 108,13 -
keerring-30x47x6mm-malossi-ptfe-fkm-(gebruikt-voor-achternaaf-vespa-px-(1984-1991)-piaggio-50-180-cc-2-takt-piaggio-50-100-cc-4-takt)
Learn More€ 11,86