Menu
  • discountLaagste prijsgarantie
  • starBeoordeeld met een 9.2
  • local_shippingGratis verzending vanaf € 75*
  • credit_cardAchteraf betalen of in 3 delen

Klantenservice Scooterdiscounter

Betaalmogelijkheden

Op onze webshop kan je onderdelen voor je scooter bestellen maar ook gelijk betalen.Je kan de scooterparts op de volgende manieren betalen;

  • Ideal- betalen via je eigen bank. Je rekent af via je vertrouwde omgeving van internetbankieren. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je hiervoor hoeft aan te melden. Meer informatie over Ideal
  • Paypal - Transacties met PayPal zijn veilig door ingebouwde security(beveiliging) en klantbescherming van Paypal. Meer informatie over Paypal.
  • Klarna Factuur - Betaal achteraf! Met Klarna Factuur is het mogelijk binnen 14 dagen achteraf te betalen, dus je ontvangt eerst je bestelling en betaald binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket. 
  • Creditcard - Veilig betalen met je creditcard is ook mogelijk.
  • Vooruitbetaling - Na het bestellen van de onderdelen dien je zelf het totaalbedrag van de bestelling over te maken op de rekening van Scooterdiscounter.nl. Houd rekening met één a twee dagen langere verwerkingstijd.

Product en Prijs

De vermelde prijzen op onze webshop voor scooterparts zijn inclusief 21% BTW. Door gebruikt van geautomatiseerde systemen kunnen we kosten reduceren. Door slim en groot in te kopen kan Scooterdiscounter.nl scherpe prijzen bieden voor alle scooter onderdelen en accessoires.

Verzendkosten

Verzendkosten zijn de kosten die wij in rekening brengen voor het verzenden en verwerken van je bestelling. Dit is één vast bedrag voor het behandelen, verpakken en het verzenden op zich. Er komen dus geen andere kosten bij. De verzenkosten is een vast bedrag en kent geen toeslagen, er zijn tijdens het afrekeken verschillende verzendmethoden beschikbaar vanaf 5,95. Afhalen in Groningen kan uiteraard ook op iedere donderdag tussen 09:00 en 11:00 hiervoor dien je wel eerst een online bestelling te plaatsen via de webshop. Klik hier voor meer informatie over afhalen. De verzendkosten zijn de kosten die jij betaald bij bestellingen beneden € 75,00 (in België beneden € 100,00) en boven € 75,00 (in België boven € 100,00) betalen wij deze kosten! 

Verzenden binnen Nederland

Bestelbedrag 0 - 75 euro
GLS Afhaalpunt € 5,95
GLS thuisbezorgen € 6,95

Bestelbedrag 75 euro of meer
Gratis verzending(thuisbezorgen GLS en afhaalpunt GLS)

Verzenden naar Belgë

Voor het verzenden van je bestelling naar België zijn de verzendkosten beneden € 100,00 met GLS € 9,95 en € 10,95 met PostNL. Bestellingen boven € 100,00 versturen wij gratis met GLS en de toeslag voor PostNL is € 1,95.

Tip: Wil je uitsluitend kleine onderdelen bestellen, zoals een bougie, pakking of sproeier? Neem dan op voorhand even contact met ons op zodat we een aanpassing kunnen doen aan de verzendkosten. Je kan ook direct na het bestellen contact opnemen, als je bestelling nog niet verstuurd is. Achteraf kunnen we geen correcties meer uitvoeren omdat we met een koerier samenwerkt die voor ons een vaste prijs hanteert. Als je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we deze zelf posten en dan hebben wij ook niet de 'normale' kosten.

Garantie

Wanneer je een onderdeel bij ons koopt heb je ten allen tijde recht op een goed product, mits je het product normaal gebruikt. Mocht een onderdeel niet aan je verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover je nakomen.
Je dient daarvoor in ieder geval binnen twee weken na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na je mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij je de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. Je krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug. CDI's en andere delen zijn uitgesloten van garantie en recht op retour daar de werking niet van buitenaf te controleren is. Enkele onderdelen zijn voorzien van extra garantie van de fabrikant, stuur een e-mail voor meer informatie over aanvullende garantie op onderdelen.

Annuleren

Heb je een bestelling geplaatst en wil je de onderdelen niet ontvangen? Stuur ons dan een e-mail of neem telefonisch op met de klantenservice. Ook als je de bestelling al hebt betaald is het geen enkel probleem om het te annuleren en daarbij het geld terug te ontvangen of andere onderdelen te ontvangen. Dit kan alleen wanneer de bestelling nog niet verwerkt is. Neem altijd zo snel mogelijk contact op, om te voorkomen dat de bestelling al is verwerkt / verstuurd.

Retourneren

Mocht ondanks onze zorgvuldige controle blijken dat een door ons geleverd scooter onderdeel niet goed is dan kan je betreffende onderdeel, of de gehele bestelling retourneren. Ook indien je om wat voor reden dan ook wenst af te zien van de koop kan je de bestelling retourneren. Indien je iets wil retourneren maak dan gebruik van het retourformulier(klik)

LET OP! Er zijn enkele elektrische producten uit ons assortiment welke niet in aanmerking komen om te retourneren indien deze zijn gebruikt / aangesloten, dit betreft;

  • CDI
  • Ontsteking
  • Elektrische choke
  • Bobine
  • Digitale teller

Zie ook onze algemene voorwaarden

Let op! De garantie van nieuwe artikelen wordt door de fabrikant bepaald, welke verschilt per fabrikant. Middels e-mail geven wij hierover uitsluitsel.

Service en contact

Heb je vragen over onderdelen of wil je weten of een bepaald onderdeel past op jou scooter, check dan de meest gestelde vragen in de FAQ. Ook als het antwoord niet bij de klantenservice te vinden is dan vind je hieronder de manieren waarop je ons kunt bereiken.

Telefoon (dinsdag, donderdag en vrijdag 10:00 - 14:00 uur) Te bereiken via +31 (0)50 711 41 61.E-mail kan via het contactformulier Contactformulier deze wordt dagelijks beantwoord. Afhankelijk van het soort vraag proberen wij binnen 2 uur te antwoorden op werkdagen.

Openingstijden

Dag  

Klantenservice (telefonisch)        

Klantenservice (e-mail)      

maandag Gesloten 10:00 t/m 17:00
dinsdag 10:00 t/m 14:00 10:00 t/m 17:00
woensdag Gesloten 10:00 t/m 17:00
donderdag             10:00 t/m 14:00 10:00 t/m 17:00
vrijdag 10:00 t/m 14:00 10:00 t/m 17:00
zaterdag Gesloten Gesloten
zondag Gesloten Gesloten

 

Mijn account

Als je een account aanmaakt kan je inloggen op onze webwinkel en aldaar de actuele status van je bestelling volgen. Met een account kan je sneller afrekenen en kan je op de hoogte blijven van de nieuwste onderdelen en aanbiedingen door middel van onze nieuwsbrief. Ben je je wachtwoord vergeten van je account? Klik dan hier Nog geen account? Maak hem hier direct aan

Bestellen

Op onze webshop kan je het merk, type en eventueel bouwjaar van scooter invullen voor het vinden van de juiste scooter onderdelen. Door het invoeren van merk en type scooter weet onze webwinkel welke  onderdelen voor je scooter geschikt zijn. Weet je niet welke scooter je hebt? Stuur dan een foto van je scooter via het Contactformulier zodat wij voor je kunnen kijken welke scooter je hebt. Na het bevestigen van jouw type scooter kom je in de 'onderdelen catalogus'. In de 'onderdelen catalogus' kun je aan de hand van de productgroepen, de gezochte onderdelen vinden.

Levertijden

Scooterdiscounter.nl heeft de meeste scooter onderdelen op voorraad in ons magazijn in Groningen of in Jena (Duitsland). De onderdelen op voorraad worden binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd binnen Nederland (mits voor 14:00 u besteld op een werkdag). In het weekend versturen wij geen bestellingen. Als wij op vrijdag een bestelling versturen wordt deze zaterdag wel geleverd. Dankzij onze eigen voorraad zijn wij in staat om ca. 70% van ons assortiment te leveren binnen 1 werkdag (vandaag besteld = morgen in huis). Dit lukt helaas niet altijd en daarom raden we aan om rekening te houden met een levertijd van 1-2 werkdagen voor verzendingen binnen Nederland. Bij verzending naar een ander land kan het iets langer duren. Gemiddeld leveren we buiten Nederland, maar binnen Europa binnen 3-4 werkdagen. Heb je haast? Neem dan vooraf contact op met onze klantenservice. We controleren dan in welk magazijn het betreffende product ligt zodat we een goede indicatie kunnen geven van de levertijd. Bij alle onderdelen in onze webshop wordt duidelijk aangegeven wat de actuele voorraadstatus is, dit is zeer nauwkeurig en wordt elke nacht geactualiseerd. Mochten we een verschil in voorraad hebben, of om een andere reden niet kunnen leveren binnen 2 werkdagen, stellen we je z.s.m. op de hoogte per e-mail.

(on) Tevreden

Als je tevreden bent over onze service dan horen we dat uiteraard graag en raad ons dan aan bij vrienden en kennissen. Als je niet tevreden bent, dan is het nog veel belangrijker dat wij zelf hier als eerste van op de hoogte gesteld worden zodat we actie kunnen ondernemen! We zullen er alles aan doen om er voor te zorgen dat je alsnog tevreden bent over onze service. Bij ons draait alles om tevreden klanten, hier doen we dan ook net even meer voor. Mocht je een slechte ervaring hebben met onze service of producten dan horen wij dit graag. Ook voor suggesties of complimenten horen wij graag van je neem ook dan contact op met onze klantenservice per e-mail of telefoon.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam: Scooterdiscounter.nl
KvK-nummer: 02095235
Telefoonnummer: +31 (0)50 711 41 61 [di, do en vrij tussen 10;00 en 14:00 bereikbaar]
E-mail: Contactformulier
BTW-identificatienummer: NL/001443575/B78