Regular Price: € 15,98
Special Price € 12,98
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Passend op : Derbi Hunter
Type Artikel : Nieuw
Trefwoorden : krukaslagers derbi, lagerset hunter
Niet op voorraad
krukaslagers van stage6, C4 tolerantie en optimale kwaliteit van SKF. Stage6 S6-80340C4/TN9. Kunstof binnenkooi (SKF BB1B-447205A). Let op! Nieuwe uitvoering met orange keerringen (artikelnummer S6-8031400/TN9)
Complete krukas revisie set voor Piaggio/Gilera motorscooters, 2-takt.
Kwaliteitslagers van NTN, passend op 125cc en 180cc bestaande uit : 2 lagers en 2 keerringen.
Niet op voorraad
Krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit zijn belangrijk wanneer je motor is opgevoerd. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen,om topprestaties te kunnen garranderen.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige keerringen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
Hoogwaardige krukaskeerringen van Stage6 R/T in de klassieke Stage6 oranje kleur voor 125 en 180cc motorblokken, 2-takt. Piaggio / Gilera.
Stage6 veranderde niet alleen de kleur, ook de nieuwe oliekeerringen kregen een kwaliteitsverbetering. De keerringen maken ook deel uit van de nieuwe en verbeterde sets krukaslager + oliekeerringen van Stage6 R/T.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
De voordelen van de polymeer-kunststof versie ten opzichte van metalen kooien zijn verhoogde elasticiteit en verminderde wrijving. Je moet wel wat aandacht besteden aan de afstelling van de carburateur en de ontsteking, aangezien de lagers alleen permanent mogen worden verwarmd tot maximaal 120° om schade aan de plastic kooi te voorkomen.
Let op bij het monteren van de lagers: De halfopen zijde moet naar de krukaswangen wijzen.
Let op! De versie met polymeerkooi mag alleen worden geïnstalleerd op motoren zonder katalysator!
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
De voordelen van de polymeer-kunststof versie ten opzichte van metalen kooien zijn verhoogde elasticiteit en verminderde wrijving. Dit type lager is voornamelijk geschikt voor racemotoren, je moet wel wat aandacht besteden aan de afstelling van de carburateur en de ontsteking, aangezien de lagers alleen permanent mogen worden verwarmd tot maximaal 120° om schade aan de plastic kooi te voorkomen.
Let op! bij het monteren van de lagers: De halfopen zijde moet naar de krukaswangen wijzen.
Let op! De versie met polymeerkooi mag alleen worden geïnstalleerd op motoren zonder katalysator!
De set bevat:
Krukaslagers geschikt voor AM6 motoren met 20mm krukas.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 1 voor 2004
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 1 voor 2004
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 2 na 2004
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 2 na 2004
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot horizontaal
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot Horizontaal
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.