Cilinder 80cc Big-bore Piaggio i-Get - Naraku V2.0 (E4)
Beschrijving
Nauwkeurig verwerkte Naraku 80cc cilinder voor Piaggio 4T 2 kleps modellen. Deze Naraku 80cc cilinder geeft je scooter aardig wat meer power waardoor de trekkracht toeneemt en de topsnelheid een stuk hoger wordt. Gemiddeld is de snelheid die bereikt kan worden met deze kit hoger dan 80 km/h. Niet toegestaan op de openbare weg!
Deze 'Big Bore' cilinder voor Piaggio 4-takt scooters heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en wordt compleet geleverd met zuiger en pakkingen. De originele cilinderkop past op deze 80cc cilinder.
Dagelijks gebruik van je scooter
Rij je dagelijks met je Zip of andere Piaggio i-get scooter? Mooi! De compressieverhouding van deze 80cc cilinder is speciaal aangepast aan de behoeften van het dagelijks gebruik. Deze cilinderkit heeft dus solide vermogens- en koppelwaarden en is tegelijkertijd ontworpen voor een lange levensduur. De cilinder is van het merk Naraku en toont zijn sterke punten vooral op bergpassages en tijdens ritten met 2 personen. Zoals gebruikelijk bij Naraku is ook deze 79cc cilinder van hoge productiekwaliteit en overtuigt met een zeer goede vermogensafgifte. De kit kan worden bediend met de originele carburateur, maar we raden aan om de hoofdsproeier aan te passen.
80cc cilinder monteren op Piaggio 4T
Zelf je big bore cilinder monteren op je PIaggio of Vespa i-Get scooter? Natuurlijk! Dit klusje is wel iets moeilijker dan het monteren van een uitlaat bijvoorbeeld, maar nog steeds is het geen hogere wiskunde. Mocht je nog nooit eerder een cilinder gemonteerd hebben, raden we aan om wat video's / tutorials online te volgen of om hulp in te schakelen van iemand dit dit al eens eerder gedaan heeft. Je hebt niet echt specifiek gereedschap nodig, maar een doppenset en wat steeksleutels zijn wel heel handig. De pakkingen altijd vervangen, die worden bij deze kit bijgeleverd. Ook is het aan te raden om de bougie gelijk te vervangen. Het inrijden van de cilinder is nodig, doe ca. 500 km rustig aan en voorkom zware belasting. De zuiger en zuigerveren moeten inslijten op de cilinderwand. Heb je een vastloper gehad? Of is er wat anders stuk gegaan? Controleer het carter (motorblok) dan altijd op eventuele defecten en restanten van onderdelen.
80cc cilinder Piaggio 4T voor welke motorblokken?
Als je een Piaggio 4-takt scooter hebt zonder een kickstart pedaal, dan heb je het juiste model voor deze cilinder. Dit is het 4-takt Piaggio blok met 3 kleppen. Voor alle andere Piaggio uitvoeringen past het niet.
Merk en artikelnummer: Naraku NK104.42
Alleen geschikt voor E4 uitvoeringen!
Specificaties 4T Iget 80cc cilinder
Boring | : | Ø48mm |
Slag | : | 41,8mm |
Cilinderinhoud | : | 79cc |
Materiaal | : | Gietijzer |
Klasse | : | Standaard |
Inclusief cilinderkop | : | Nee |
Boringscategorie | : | Big Bore |
Pistonpen | : | Ø13mm |
Koeling | : | Luchtgekoeld |
Reviews
Cilinder 80cc Big-bore Piaggio i-Get - Naraku V2.0 (E4)
- Snel geleverd
- Achteraf betalen
- Eenvoudig retourneren