- Home /
- Onderdelen op type scooter /
- Gilera
Gilera
-
Keerring Piaggio 125-180 cc krukas (PX Lima versterkt)
Learn More€ 14,02 -
Keerring Piaggio waterpomp 50/180cm³LC 2T
Learn More€ 12,94 -
cilinderpakkingset-piaggio-180cc-piaggio-180cc-lc-2-takt
Learn More€ 32,84 -
pakkingset-motor-piaggio-piaggio-125cc-lc-2-takt
Learn More€ 42,38 -
keerringset-motor-oem-kwaliteit-piaggio-125-180-cc-2-takt
Learn More€ 25,66 -
keerring-20x32x7mm-piaggio-dubbele-lip-(gebruikt-voor-aandrijfzijde-piaggio-leader-125-200-cc-piaggio-quasar-250-300-cc)
Learn More€ 14,02 -
Oliekeerring, SF KULU, Runner 180 2T koppelas ( 22x47,7x7,5mm) GEEN LX behuizing!
Learn More€ 7,68 -
oliekeerring-30x47x6mm-corteco-(gebruikt-voor-achternaaf-vespa-px-(1984-1991)-piaggio-50-180-cc-2-takt-piaggio-50-100-cc-4-takt)
Learn More€ 5,48 -
keerring-22,7x47x7-7,5mm-corteco-fkm-(gebruikt-voor-krukas-aandrijfzijde-vespa-v50-v90-ss50-ss90-pv125-et3-pk-s-pk-xl-versnellingsbak-ingaande-as-piaggio-125-180-cc-2-takt-piaggio-125-cc-4-takt-(1e generatie))
Learn More€ 12,94 -
keerring-30x47x6mm-malossi-ptfe-fkm-(gebruikt-voor-achternaaf-vespa-px-(1984-1991)-piaggio-50-180-cc-2-takt-piaggio-50-100-cc-4-takt)
Learn More€ 11,86 -
cilinderpakkingset-pm-tuning-172cc-pro-street-1+2-piaggio-lc-maxi-2-takt
Learn More€ 67,18 -
vloeibare-pakking-athena-athesil-rtv-silicone-80-ml
Learn More€ 16,18 -
oliekeerring-piaggio-(41x48x4mm)-vespa-leader-125-200-quasar-250-300-hpe
Learn More€ 7,68 -
aftapplug-pakking-koper-8.2x12x1mm-piaggio-leader-quasar-master-lem-he-hpe-iget-hiper2-hiper4
Learn More€ 3,28 -
o-ring-9.19x14.43x2.62mm-piaggio-oliepeilstok-voor-versnellingsbakolie
Learn More€ 1,08 -
vloeibare-pakking-normfest-groen-50g
Learn More€ 21,58 -
vloeibare-pakking-normfest-oranje-50g
Learn More€ 24,59 -
carburateur-vlotterbak-pakking-polini-ø=24-34mm
Learn More€ 10,98× -
Pakking / O-ring POLINI voor CP carburateurdeksel P3430001
Learn More€ 2,18 -
Vlotterkamerpakking POLINI voor POLINI CP 15-21mm en de vlotterkamers P3430009 en P3430016.
Learn More€ 5,48 -
Banjobout / mondstukmoer POLINI voor vlotterkamer POLINI P3430009
Learn More€ 10,98 -
Bijpassende afdichtring voor banjobout / spuitmondmoer POLINI P3430012 en vlotterkamer POLINI P3430009.
Learn More€ 2,18 -
afdichtmiddel-permatex-form-a-pakking-nr.2-55°c-+200°c-311-gr.
Learn More€ 26,73 -
cilinderpakkingset-oem-kwaliteit-piaggio-125-150cc-ac-lc-2-takt
Learn More€ 21,58 -
cilinder-pakkingset-rms-piaggio-180cc-lc-2-takt-(0.4mm-0.5mm-0.8mm)
Learn More€ 13,50 -
uitlaat-cilinderpakking-athena-ring-29x36x5-3-piaggio-125-180cc-2-takt-kymco-honda-peugeot
Learn More€ 4,38 -
vloeibare-pakking-corteco-evo300-+250°c-70ml
Learn More€ 18,34 -
papieren-pakkingset-universeel-480x480mm-0.2mm-0.3mm-0.4mm-0.5mm
Learn More€ 11,86 -
flensafdichtmiddel-voor-pakkingen-loctite-574-50ml-56g-anaerobe-uitharding
Learn More€ 37,08 -
vloeibare-pakking-loxeal-siliconen-(59-30)+300°c-75ml
Learn More€ 14,02 -
vloeibare-pakking-würth-silikon-spezial-70-ml
Learn More€ 17,26 -
vloeibare-pakking-loctite-omnivisc®-1050-90g
Learn More€ 34,96 -
vloeibare-pakking-elring-dirko-ht-rood-70ml
Learn More€ 15,10 -
vloeibare-pakking-normfest-plastomar-85-g
Learn More€ 16,18 -
afdichtring-assortimentsdoos-oem-vezelringen-110-st.oem-qualität
Learn More€ 7,68 -
contrastveer-pinasco-piaggio-125-180cc-2-takt-125-200cc-leader-125-300cc-quasar-incl.lente-schuifregelaar
Learn More€ 65,08× -
o-ring-voor-poelie-piaggio-piaggio-50-80cc-(type-sfera-1-nsl)-piaggio-2-takt-125-180cc-piaggio-4-takt-125-300cc-(quasar-leader)-hpe
Learn More€ 2,18 -
kugellager-piaggio-6301-c3-(12x37x12mm)-gebruikt-voor-koppelingsas-piaggio-gilera-125-180-2-takt-aprilia-sr125-(zd4px)-gilera-runner-125-180-fx-fxr-(zapm07-zapm08)-piaggio-skr125-150-(csm1t-cvm1t)-schipper-125-(zapm12)-hexagon125-150-(ex)-hexag
Learn More€ 9,88 -
vulring-sterring-17x35x0-5mm-piaggio-piaggio-125-180-2-takt-piaggio-125-200-cc-leader
Learn More€ 5,48 -
afstandsring-voor-kickstarter-as-ø-16.3x23.8mm-piaggio-piaggio-50-180cc-2-takt-piaggio-50-100cc-4-takt-piaggio-125-150cc-leader
Learn More€ 2,18 -
Ring achter de poelie (op de bus) voor Piaggio Skr 125-150, TPH 125, Aprilia SR 125-150 en de hexagon modellen van de eerste serie (oude kuip).
Learn More€ 3,28 -
moer-m12x1.25-met-wartelflens-rms-piaggio-125-180cc-2-takt-maxi-piaggio-125-350cc-leader-quasar-hpe-gebruikt-voor-krukas-variator-vliegwielmoer-(ook-te-gebruiken-als-vliegwielmoer-voor-vespa-px-cosa-t5-125cc-pk-xl)
Learn More€ 3,28 -
kogellager-6204-2rs-(beide-zijden-afgedicht)-(20x47x14mm)-(gebruikt-voor-aandrijfas-vespa-px-t5-125cc-cosa-rally180-(vsd1t)-rally200-(vse1t)-sprint150-(vlb1t)-ts125-(vnl3t)-gt125-(vnl2t)-gtr125-(vnl2t)-achterwielas-piaggio-50-180cc-2-takt
Learn More€ 16,18 -
Kogellagertransducer in Piaggio Maxi 2T
Learn More€ 15,10 -
naaldlager-hk-1516-(15x21x16mm)-(gebruikt-voor-achterwielas-versnellingsbak-eindplaat-piaggio-125-180cc-2-takt)
Learn More€ 8,78 -
OPMERKING: Piaggio koopt zijn producten in bij verschillende fabrikanten in Europa en Azië. Het beeldmateriaal kan daardoor afwijken van de geleverde goederen.
Learn More€ 146,24× -
naaldlager-nk-15-16-(15x23x13mm)-(gebruikt-voor-reparatie-achterwielas-versnellingsbak-eindplaat-piaggio-125-180cc-2-takt-vervangt-hk-1516)
Learn More€ 23,52 -
Kickstartbus Piaggio 125 180cc 2 Takt 125 200cc Leader ac & lc (Alleen Modellen Met Kickstarthendel)
kickstartbus-piaggio-piaggio-125-180cc-2-takt-piaggio-125-200cc-leader-ac-&-lc-(alleen-modellen-met-kickstarthendel)
Learn More€ 3,28 -
Controleer VOOR de aankoop of het grote tandwiel op de hoofdas (waarop het achterwiel is gemonteerd) is gedrukt of op een vertanding zit.
Past normaal gesproken:M6711079 (geperst):
Aprilia SR125/SR150
Typhoon 125 X / TPH 125 X (niet TPH125)
M679614 (vergrendeld):
Gilera Runner FX125
Italjet Dragster 125
Piaggio Hexagon LX125
Piaggio Schipper 125/150 (niet SKR)
(ONS)De originele versnellingsbak van de 125cc Piaggio/Gilera 2-takt modellen is met opzet erg kort ontworpen. Meestal gebruikt als stadsauto's, profiteren ze van een korte versnelling en maken ze het leven moeilijk bij elk stoplicht, zelfs voor veel grotere auto's. Voor een hoge topsnelheid is de originele overbrenging echter duidelijk te kort, zeker in combinatie met een grotere cilinder. Met een grotere cilinder kun je 15 tot 20 km/u en meer halen zonder de motor te overbelasten door te hoge toeren. Over het algemeen kan men zeggen dat met de 15/41 reductie de versnellingsbak ca. 20% langer dan met de standaard versnellingsbak (alleen op de standaard korte reductie Hexagon LX modellen is de motor al ca. 28% langer reductie).
HOOFDSCHACHT:
Deze versnellingsbak is alleen te gebruiken voor motoren met een soepelere hoofdas.
Hier wordt het grote rondsel op de achterwielas gedrukt. Voor de montage moet het originele rondsel met een stabiele pers van de hoofdas worden gedrukt. De benodigde losbreekkracht kan oplopen tot meer dan 10 ton! Druk het nieuwe Malossi tandwiel op de bestaande originele hoofdas. Om dit te doen, koelt u de as (ijscompartiment of ijsspray) en verwarmt u het rondsel (kokend water) om te voorkomen dat het rondsel tijdens het persen vastloopt.Alleen geschikt voor de tweede generatie 125cc motoren zoals Runner 125, Skipper125, Hexagon LX125, Italjet Dragster 125. niet geschikt voor SKR125/150, TPH125, EX125/150!
Learn More€ 108,13