- Home /
- Onderdelen op type scooter /
- Gilera /
- Runner 180 2T
Runner 180 2T
-
moer-m12x1.25-met-wartelflens-rms-piaggio-125-180cc-2-takt-maxi-piaggio-125-350cc-leader-quasar-hpe-gebruikt-voor-krukas-variator-vliegwielmoer-(ook-te-gebruiken-als-vliegwielmoer-voor-vespa-px-cosa-t5-125cc-pk-xl)
Learn More€ 3,28 -
kogellager-6204-2rs-(beide-zijden-afgedicht)-(20x47x14mm)-(gebruikt-voor-aandrijfas-vespa-px-t5-125cc-cosa-rally180-(vsd1t)-rally200-(vse1t)-sprint150-(vlb1t)-ts125-(vnl3t)-gt125-(vnl2t)-gtr125-(vnl2t)-achterwielas-piaggio-50-180cc-2-takt
Learn More€ 16,18 -
Kogellagertransducer in Piaggio Maxi 2T
Learn More€ 15,10 -
naaldlager-hk-1516-(15x21x16mm)-(gebruikt-voor-achterwielas-versnellingsbak-eindplaat-piaggio-125-180cc-2-takt)
Learn More€ 8,78 -
OPMERKING: Piaggio koopt zijn producten in bij verschillende fabrikanten in Europa en Azië. Het beeldmateriaal kan daardoor afwijken van de geleverde goederen.
Learn More€ 146,24× -
naaldlager-nk-15-16-(15x23x13mm)-(gebruikt-voor-reparatie-achterwielas-versnellingsbak-eindplaat-piaggio-125-180cc-2-takt-vervangt-hk-1516)
Learn More€ 23,52 -
Kickstartbus Piaggio 125 180cc 2 Takt 125 200cc Leader ac & lc (Alleen Modellen Met Kickstarthendel)
kickstartbus-piaggio-piaggio-125-180cc-2-takt-piaggio-125-200cc-leader-ac-&-lc-(alleen-modellen-met-kickstarthendel)
Learn More€ 3,28 -
Controleer VOOR de aankoop of het grote tandwiel op de hoofdas (waarop het achterwiel is gemonteerd) is gedrukt of op een vertanding zit.
Past normaal gesproken:M6711079 (geperst):
Aprilia SR125/SR150
Typhoon 125 X / TPH 125 X (niet TPH125)
M679614 (vergrendeld):
Gilera Runner FX125
Italjet Dragster 125
Piaggio Hexagon LX125
Piaggio Schipper 125/150 (niet SKR)
(ONS)De originele versnellingsbak van de 125cc Piaggio/Gilera 2-takt modellen is met opzet erg kort ontworpen. Meestal gebruikt als stadsauto's, profiteren ze van een korte versnelling en maken ze het leven moeilijk bij elk stoplicht, zelfs voor veel grotere auto's. Voor een hoge topsnelheid is de originele overbrenging echter duidelijk te kort, zeker in combinatie met een grotere cilinder. Met een grotere cilinder kun je 15 tot 20 km/u en meer halen zonder de motor te overbelasten door te hoge toeren. Over het algemeen kan men zeggen dat met de 15/41 reductie de versnellingsbak ca. 20% langer dan met de standaard versnellingsbak (alleen op de standaard korte reductie Hexagon LX modellen is de motor al ca. 28% langer reductie).
HOOFDSCHACHT:
Deze versnellingsbak is alleen te gebruiken voor motoren met een soepelere hoofdas.
Hier wordt het grote rondsel op de achterwielas gedrukt. Voor de montage moet het originele rondsel met een stabiele pers van de hoofdas worden gedrukt. De benodigde losbreekkracht kan oplopen tot meer dan 10 ton! Druk het nieuwe Malossi tandwiel op de bestaande originele hoofdas. Om dit te doen, koelt u de as (ijscompartiment of ijsspray) en verwarmt u het rondsel (kokend water) om te voorkomen dat het rondsel tijdens het persen vastloopt.Alleen geschikt voor de tweede generatie 125cc motoren zoals Runner 125, Skipper125, Hexagon LX125, Italjet Dragster 125. niet geschikt voor SKR125/150, TPH125, EX125/150!
Learn More€ 108,13 -
getriebeöl-motoröl-castrol-xl30-classic-d-140-sae30-1000ml
Learn More€ 21,58 -
getriebeöl-motoröl-castrol-classic-xl-sae-30-1000ml
Learn More€ 19,42 -
inbusbout-din-912-m8x12-(8-8-stijfheid)-gebruikt-als-olieaftapplug-
Learn More€ 2,18 -
kogellager-6204-c3-(20x47x14mm)
Learn More€ 18,34 -
PIAGGIO origineel reserveonderdeel
Learn More€ 8,78 -
contrastveer-malossi-piaggio-125-180cc-2-takt-voor-echte-variateur
Learn More€ 15,10 -
contrastveer-malossi-mhr-piaggio-125-180cc-2-takt-wit-(voor-malossi-variateur)
Learn More€ 16,18 -
contrastveer-malossi-ø-65-0x112mm-ø-4-6mm-6-8k-geel-piaggio-125-300-2t-4t-vespa-piaggio-aprilia-gilera-derbi-benelli-malaguti-peugeot-italjet-scomadi-royal-alloy
Learn More€ 16,18 -
contrast-veer-malossi-ø-65-0x108mm-ø-4-7mm-7-5k-rood-piaggio-125-300-2t-4t-vespa-piaggio-aprilia-gilera-derbi-benelli-malaguti-peugeot-italjet-scomadi-royal-alloy
Learn More€ 15,10 -
Bijpassende veer voor de MALOSSI Air Force hoes of als vervanging voor de originele veer
Learn More€ 5,48 -
Reserveonderdeel voor M5715844 en M5715845AI
Learn More€ 6,58 -
Reserveonderdeel voor M5716654 en M5716668
Learn More€ 3,28 -
kogellager-malossi-(beide-zijden-afgedicht)-(20x47x14mm)-achterwielas-piaggio-vespa
Learn More€ 18,34 -
secundaire-versnellingen-malossi-gilera-runner-fxr180-(zapm08)-piaggio-hexagon-lxt180-(zapm06)-italjet-dragster180-(dr5810)-(2e-versie-geperst)-14-43-1-3-07
Learn More€ 96,58 -
POLINI tegendrukveer om uw motor perfect af te stellen. Zo werkt het met de juiste versnelling.
Learn More€ 19,42 -
contrastveer-polini-piaggio-125-180cc-2-takt
Learn More€ 23,52 -
CNC gefreesde, versterkte versnellingsbakkap van PM Tuning in Engeland. Gemaakt van geanodiseerd 6061-T6 vliegtuigaluminium. Montageklaar geleverd met lagers en asafdichtingen.
LET OP: Piaggio gebruikte dit omslagtype tot ca. bouwjaar 2000. Daarna kwamen de zogenaamde buitenboordmotoren. Hierbij wordt de koppelingsas in het versnellingsbakdeksel en in het variodeksel gemonteerd. Buitenboordmotoren zijn te herkennen aan het ontbrekende koppelingsaslager in het motorblok. Het hier aangeboden dekseltype is echter voor de oudere motoren, die elk een koppelingsaslager in het motorblok en in het transmissiedeksel hebben.
Op dit moment is deze transmissiekap het enige beschikbare alternatief voor het niet meer eerlijke originele Piaggio-onderdeel.Geschikt voor: Gilera Runner FX 125, FXR 180, Aprilia SR 125, SR150, Piaggio Hexagon LX125, LXT 180 en Italjet Dragster 125/180.
Controleer vooraf of de motor een buitenste lageras heeft (verwijder de plastic kap van de variokap en controleer of er een centrale M12 moer onder zit ter hoogte van de koppeling die meedraait met de scooter als deze geduwd wordt).
Alleen geschikt tot ca. bouwjaar 2000
Learn More€ 250,27× -
kogellager-6204-2rs-c4-(bb1-0843)-beide-zijden-afgedicht-(20x47x14mm)-(gebruikt-voor-aandrijfas-vespa-px-t5-125cc-cosa-rally180-(vsd1t)-rally200-(vse1t)-sprint150-(vlb1t)-ts125-(vnl3t)-gt125-(vnl2t)-gtr125-(vnl2t)-achterwielas-p
Learn More€ 15,10 -
kickstart-veer-oem-kwaliteit-piaggio-gilera
Learn More€ 4,38 -
zakweegschaal-digitaal-tot-100g-(0,01g)
Learn More€ 29,94 -
Variateurvet, 50 ml
Learn More
Extreem temperatuurbestendig vet, dat zelfs bij de hoogste temperaturen uitstekende smerende eigenschappen biedt.€ 4,38 -
schroef-din-933-m7x40-mm-(gebruikt-voor-kickstarthendel-lambretta-li-lis-sx-tv-dl-gp)
Learn More€ 4,38 -
katrolvet-polini-special-grease-speed-control-speed-drive-hittebestendig-20g
Learn More€ 5,48 -
Origineel PIAGGIO reserveonderdeel in de gebruikelijke goede OEM-kwaliteit.
Controleer de compatibiliteit met de productfoto's en opgegeven afmetingen voordat u bestelt.
Learn More
Per vergissing bestelde goederen kunnen uiteraard binnen de wettelijke termijnen voldoende gefrankeerd en in nieuwstaat/verkoopbare staat aan ons geretourneerd worden.€ 261,60× -
brandstofslang-bgm-pro-tpr-pur-(niet-uithardend)-vespa-classic-(ø-binnen-7-mm-ø-buiten=1-mm-l=750-mm)-zwart-past-op-vespa-px-t5-cosa-rally-sprint-vbb-etc.
Learn More€ 15,10 -
silent-block-schokbreker-motor-bgm-pro-piaggio-125-180-cc-2-takt-(sinds-1998)
Learn More€ 10,98 -
brandstofslang-bgm-origineel-ø-binnen=7-mm-ø-buiten-=14-mm-l=750-mm
Learn More€ 6,58 -
Geschikt voor Dellorto PHBH 28-30, VHSA 28, Mikuni TM27, TM 30, Keihin PWK 28
Learn More€ 12,94 -
bus-voor-silentbloc-schokbreker-motor-piaggio-piaggio-50-100cc-125-180cc-2-takt-(-1998)
Learn More€ 2,18 -
stille-rubberen-schokbreker-motor-piaggio-piaggio-50-100-cc-125-180-cc-2-takt-(tot-1998)
Learn More€ 5,48 -
silentblock-motor-piaggio-piaggio-125-180-cc-2-takt
Learn More€ 16,18 -
Origineel PIAGGIO reserveonderdeel in de gebruikelijke goede OEM-kwaliteit! Past niet op de automodellen met het oude, kleine stille bloktype (SKR125, TPH125, Hexagon EX125, EX150) en ook niet op de Aprilia SR125-modellen.
Learn More€ 55,63 -
Rubber bus -PIAGGIO Leader / Quasar Motor 4-T 125-300 ccm- (gebruikt als houder voor deksel / deksel koppelingsmoer)
Learn More€ 3,28 -
slangklem-ø=29.6mm-(enkele-oorklem)-piaggio-gebruikt-voor-koelwaterslangen
Learn More€ 2,18 -
doorvoer-bougiekabel-cdi-(ht-bobine)-piaggio-vespa-px-t5-125cc-pk-cosa-piaggio-automaat
Learn More€ 5,48 -
rubberen-dop-voor-oliepeilglasgat-piaggio-vespa-px-efl-(sinds-1984)
Learn More€ 3,28 -
carb-rubber-carburateur-inlaatspruitstuk-mb-developments-cs-34-36mm
Learn More€ 24,59× -
-
o-ring-voor-oliefilterdeksel-piaggio-vespa-gt-250-(zapm45102)-vespa-gt-l-125-(zapm31101)-vespa-gts-125-(zapm31300-zapma3100-zapma3200-zapma3700)-vespa-gts-150-(zapma3200-zapma3100)-vespa-gts-250-(zapm45100-zapm45101)-vespa-gts-300-zapm452
Learn More€ 1,08 -
Gilera Runner 180 onderdelen kopen?
Op zoek naar nieuwe onderdelen of accessoires voor je Runner 180? Dan zit je hier goed. Op dit gedeelte van onze webshop hebben we alles voor de welbekende Runner 180 2-takt. Ook voor tuning onderdelen zit je hier goed. Met een snelle uitlaat en cilinder kun je zelf je motor Runner opvoeren. Ook voor de 125 uitvoering vind je hier de passende onderdelen en technische tekeningen.
Runner 180 uitlaat
Omdat de Runners al een tijdje niet meer gemaakt worden zijn ook de uitlaten al jaren oud. De eerste Runner 180's kwamen op de markt in 1998. De meeste uitlaten zijn daarom niet meer in 'nieuwstaat'. Vervelend genoeg is de originele uitlaat inmiddels niet meer te verkrijgen. Toch zijn er nog voldoende alternatieven van Sito of andere merken, zoals Malossi, Polini en ST. Wil je je 180-er opvoeren? Dan is een snelle uitlaat een van de eerste onderdelen die voor veel winst zorgen als we het hebben over prestaties van het Piaggio 2-takt blok. Ook de inlaat kan beter en groter. Handig als je meer van plan bent dan alleen een andere uitlaat.
Runner 180 accessoires
Toe aan een nieuwe look voor je Runner motorscooter? Hier hebben we ook accessoires, zoals een windscherm of kappenset voor je Runner 180.