- Home /
- Onderdelen op type scooter /
- Gilera
Gilera
-
Cilinderkop voor de 172 Malossi cilinder voor de Runner, Hexagon en Italjet Dragster modellen. Past ook op de originele 180cc cilinders met verhoogde compressie (orig.:1:9,8, Malossi 1:10,5) wat resulteert in een sterke prestatieverhoging en een merkbare toename van het vermogen. Discrete afstemming zonder de duurzaamheid te beperken. De kop wordt geleverd met seal kit.
Learn More€ 71,38× -
Vork Malossi F37r (Gilera Runner 125-180cc) (2005)
Learn More€ 1.524,98 -
Kit Stofbescherming + Oliekeerring Vork Malossi F32s Binnenø=31,75mm
Learn More€ 53,53 -
Ventieldopjes Malossi Wit Met Leeuwenkop Logo
Learn More€ 7,68 -
brandstofslang-malossi-neopreen-zwart-ø-binnen-7-mm-ø-buiten-12-mm-l-1000-mm
Learn More€ 9,88 -
Cilinderpakkingset Malossi 210cc Piaggio 125 200cc Leader Lc
Learn More€ 28,87 -
Cilinder Pakking Set Malossi 218 282cc Ø75.5mm Piaggio 125 300cc
Learn More€ 37,08 -
keerring-30x47x6mm-malossi-ptfe-fkm-(gebruikt-voor-achternaaf-vespa-px-(1984-1991)-piaggio-50-180-cc-2-takt-piaggio-50-100-cc-4-takt)
Learn More€ 11,86 -
contrastveer-malossi-ø-65-0x112mm-ø-4-6mm-6-8k-geel-piaggio-125-300-2t-4t-vespa-piaggio-aprilia-gilera-derbi-benelli-malaguti-peugeot-italjet-scomadi-royal-alloy
Learn More€ 16,18 -
contrast-veer-malossi-ø-65-0x108mm-ø-4-7mm-7-5k-rood-piaggio-125-300-2t-4t-vespa-piaggio-aprilia-gilera-derbi-benelli-malaguti-peugeot-italjet-scomadi-royal-alloy
Learn More€ 15,10 -
Reserveonderdeel voor M5715844 en M5715845AI
Learn More€ 6,58 -
Reserveonderdeel voor M5716654 en M5716668
Learn More€ 3,28 -
rollen-malossi-20x17mm-15.0g
Learn More€ 21,58 -
rollen-malossi-19x17mm-7.7g
Learn More€ 16,18 -
Chokekabel voor PHBH DellOrto en Mikuni carburateurs. Het ene uiteinde met nippel, het andere gebogen voor de chokehendel van het grote frame ervoor.
Learn More€ 8,78 -
Secundaire Versnellingen Malossi Piaggio 125-200cc Leider -5/41 1:2.73
Learn More€ 99,73 -
Controleer VOOR de aankoop of het grote tandwiel op de hoofdas (waarop het achterwiel is gemonteerd) is gedrukt of op een vertanding zit.
Past normaal gesproken:M6711079 (geperst):
Aprilia SR125/SR150
Typhoon 125 X / TPH 125 X (niet TPH125)
M679614 (vergrendeld):
Gilera Runner FX125
Italjet Dragster 125
Piaggio Hexagon LX125
Piaggio Schipper 125/150 (niet SKR)
(ONS)De originele versnellingsbak van de 125cc Piaggio/Gilera 2-takt modellen is met opzet erg kort ontworpen. Meestal gebruikt als stadsauto's, profiteren ze van een korte versnelling en maken ze het leven moeilijk bij elk stoplicht, zelfs voor veel grotere auto's. Voor een hoge topsnelheid is de originele overbrenging echter duidelijk te kort, zeker in combinatie met een grotere cilinder. Met een grotere cilinder kun je 15 tot 20 km/u en meer halen zonder de motor te overbelasten door te hoge toeren. Over het algemeen kan men zeggen dat met de 15/41 reductie de versnellingsbak ca. 20% langer dan met de standaard versnellingsbak (alleen op de standaard korte reductie Hexagon LX modellen is de motor al ca. 28% langer reductie).
HOOFDSCHACHT:
Deze versnellingsbak is alleen te gebruiken voor motoren met een soepelere hoofdas.
Hier wordt het grote rondsel op de achterwielas gedrukt. Voor de montage moet het originele rondsel met een stabiele pers van de hoofdas worden gedrukt. De benodigde losbreekkracht kan oplopen tot meer dan 10 ton! Druk het nieuwe Malossi tandwiel op de bestaande originele hoofdas. Om dit te doen, koelt u de as (ijscompartiment of ijsspray) en verwarmt u het rondsel (kokend water) om te voorkomen dat het rondsel tijdens het persen vastloopt.Alleen geschikt voor de tweede generatie 125cc motoren zoals Runner 125, Skipper125, Hexagon LX125, Italjet Dragster 125. niet geschikt voor SKR125/150, TPH125, EX125/150!
Learn More€ 108,13 -
PIAGGIO origineel reserveonderdeel
Learn More€ 8,78 -
contrastveer-malossi-piaggio-125-180cc-2-takt-voor-echte-variateur
Learn More€ 15,10 -
contrastveer-malossi-mhr-piaggio-125-180cc-2-takt-wit-(voor-malossi-variateur)
Learn More€ 16,18 -
Bijpassende veer voor de MALOSSI Air Force hoes of als vervanging voor de originele veer
Learn More€ 5,48 -
kogellager-malossi-(beide-zijden-afgedicht)-(20x47x14mm)-achterwielas-piaggio-vespa
Learn More€ 18,34 -
secundaire-versnellingen-malossi-gilera-runner-fxr180-(zapm08)-piaggio-hexagon-lxt180-(zapm06)-italjet-dragster180-(dr5810)-(2e-versie-geperst)-14-43-1-3-07
Learn More€ 96,58 -
Moer -MALOSSI- M28x1, gebruikt voor M6111121, M6112110, M6113101, M6114590, M6115991, M6114582, M619733
Learn More€ 5,48 -
Koppelingsveren Set Malossi Rotax 125 150, Piaggio 125-200cc Leader
Learn More€ 23,52 -
Koppeling Malossi Delta Piaggio 125 200cc Leader, Piaggio 250cc Quasar Hpe, Piaggio 300cc Quasar Hpe
Koppeling Malossi Delta Piaggio 125 200cc Leader, Piaggio 250cc Quasar Hpe, Piaggio 300cc Quasar Hpe
Learn More€ 125,64 -
Koppelingsbel Malossi Maxi Koppelingsbel Ø134mm Vespa Gt 250 (Zapm45102)
Learn More€ 74,53 -
Met verschillende veerkrachten kunt u het toerentalbereik bepalen waarbij de wrijvingsverbinding van de koppeling moet plaatsvinden. Als u hardere veren installeert, grijpt de koppeling bij hogere snelheden aan. Een netjes afgestelde koppeling geeft je de belangrijke milliseconden bij de start en beslist op de 1/8 mijl over goed en slecht!
Learn More€ 16,18 -
Met verschillende veerkrachten kunt u het toerentalbereik bepalen waarbij de wrijvingsverbinding van de koppeling moet plaatsvinden. Als u hardere veren installeert, grijpt de koppeling bij hogere snelheden aan. Een netjes afgestelde koppeling geeft je de belangrijke milliseconden bij de start en beslist op de 1/8 mijl over goed en slecht!
Learn More€ 12,94 -
Met verschillende veerkrachten kunt u het toerentalbereik bepalen waarbij de wrijvingsverbinding van de koppeling moet plaatsvinden. Als u hardere veren installeert, grijpt de koppeling bij hogere snelheden aan. Een netjes afgestelde koppeling geeft je de belangrijke milliseconden bij de start en beslist op de 1/8 mijl over goed en slecht!
Learn More€ 27,80 -
Malossi DeltaClutch voor Piaggio 125 en 180 2-takt scooters. Malossi 5211481. Racekoppeling voor onder andere Runner 180 en Typhoon 125.
Learn More€ 119,70 -
koppeling-malossi-fly-piaggio-125-180cc-2-takt
Learn More€ 103,93 -
Schokdemper Achter Malossi Rs24 10 R, 290mm- Vespa Lx 50, S 50, Piaggio Quartz.
Learn More€ 523,22× -
Schokdemper Achter Malossi Rs24, 285 Mm Piaggio 50-180 Cc 2 Takt.
Learn More€ 311,04 -
Deze Maxi 4-takt volwang krukas is uitgerust met Racing lagers voor de hoogste eisen. De Carillo dubbele T-drijfstang is niet alleen extreem stabiel, maar ook extreem licht.
Dankzij de uitgekiende balancering biedt deze as een buitengewoon rustige loop en is hij bestand tegen de hoogste eisen.
Learn More€ 428,46 -
variateur-spacer-malossi-multivar-piaggio-125-180cc-2-takt
Learn More€ 7,68 -
krukas-malossi-mhr-52-mm-slag-105-mm-drijfstang-(standaard)-ø=90-mm-webben-piaggio-maxi-2-takt-piaggio-hexagon-125ex-150ex-125lx-180lxt-skr125-skr150-typhoon-125-skipper125-skipper150-gilera-runner-125fx-180fxr-italjet-dragster-125-18
Learn More€ 502,62 -
small-end-naaldlager-malossi-(16x20x20mm)-vespa-px200-rally180-rally200-cosa200-vespa-t5-125cc-lambretta-li-lis-sx-tv-dl-gp-piaggio-skr-tph125-gilera-runner125-fx-runner180-fxr-hexagon-lx -lxt-2-takt
Learn More€ 17,26 -
variateur-bus-malossi-multivar-2000-piaggio-125-180-cc-2-takt
Learn More€ 38,14 -
torsiecontrole-malossi-piaggio-125-180-cc-2-takt-piaggio-125-200-cc-leader-piaggio-250-cc-quasar
Learn More€ 8,78