- Home /
- Motor /
- Uitlaten /
- Uitlaat (snel) /
- Piaggio/Gilera uitlaten
Piaggio/Gilera uitlaten
-
Dé Yasuni R kunnen we gerust zeggen! Welbekende uitlaat van Yasuni met top prestaties en een hoge prijs/prestatie verhouding. De Yasuni R is de revolutie uitlaat van de Yasuni Z. Goede prestaties op 50cc standaard cilinders maar ook op 70cc cilinder presteerd deze uitlaat prima. Yasuni 420 Learn More€ 180,23
-
De nieuwste uitlaat van Yasuni, Dé Carrera 10 voor Piaggio motrblokken. Leverbaar met verschillende dempers zoals Carbon, Kevlar, Rood (alu), Zilver (alu) en Zwart (alu). De Yasuni Carrera 10 is een uitlaatsysteem van hoge kwaliteit, ontworpen voor brommers en scooters die zijn uitgerust met een 50cc- of 70cc-motor. Deze uitlaat is vervaardigd uit hoogwaardig staal en heeft een wanddikte van 1,5 mm, waardoor hij bestand is tegen hoge temperaturen en slijtage. Learn More€ 203,92
-
Yasuni C16 uitlaat Piaggio 2-takt. Yasuni TUB423. Dit is de uitvoering met zwarte demper. Ook leverbaar met een aluminium demper, Carbon demper of een Kevlar demper. Learn More€ 288,38
-
Yasuni R Piaggio met carbon demper. Welbekende uitlaat van Yasuni met top prestaties en een hoge prijs/prestatie verhouding. De Yasuni R is de revolutie uitlaat van de Yasuni Z. Goede prestaties op 50cc standaard cilinders maar ook op 70cc cilinder presteert deze uitlaat prima. Yasuni 420 Learn More€ 214,22
-
Yasuni R Piaggio met rode (aluminium) demper. Welbekende uitlaat van Yasuni met top prestaties en een hoge prijs/prestatie verhouding. De Yasuni R is de revolutie uitlaat van de Yasuni Z. Goede prestaties op 50cc standaard cilinders maar ook op 70cc cilinder presteerd deze uitlaat prima. Yasuni 420 Learn More€ 195,68
-
Yasuni R Piaggio met zwarte (aluminium) demper. Welbekende uitlaat van Yasuni met top prestaties en een hoge prijs/prestatie verhouding. De Yasuni R is de revolutie uitlaat van de Yasuni Z. Goede prestaties op 50cc standaard cilinders maar ook op 70cc cilinder presteerd deze uitlaat prima. Yasuni 420 Learn More€ 195,68
-
Yasuni uitlaat Piaggio, dé Yasuni Z met Kevlar demper. Yasuni 418CK Learn More€ 178,17
-
Yasuni R uitlaat voor Piaggio / Gilera Merk : Yasuni Type : Z Demper : Aluminium Passend op Piaggio / Gilera : Gilera DNA, Runner, Stalker, Ice, Typhoon Piaggio Dieses, NRG, NTT, Liberty 2t, Quartz, Sfera Zip, Vespa et2 Aprilia sr2004 model (Piaggio motorblok) Type Artikel : Nieuw Learn More€ 167,87
-
Yasuni R Piaggio uitlaat voot alle 2-takt scooters van Piaggio zoals de Zip en Runner. Learn More€ 204,90
-
Yasuni C21 Piaggio met Aluminium demper. Dé C21 is een echte topper van Yasuni! Let op: op de afbeelding staat een Minarelli variant, het gaat hier echter om de Piaggio uitlaat. De kleur van de demper is aluminum. Zie de 2e afbeelding voor het juiste type uitlaat, maar hier is een kevlar demper te zien. Learn More
Normaal: € 288,38
Special Price € 206,00
× -
Yasuni C30 Carrera 30 Scooter race-uitlaat Vorig jaar zomer introduceerde Yasuni haar Carrera21. Welke de opvolger werd van de meest succesvolle circuit uitlaten de Carrera16 en 20. Nu nog geen jaar later is de volgende stap in deze ontwikkeling op race-gebied alweer gezet. De nieuwe Carrera30 is een mix van het succes van de Carrera16,20 en 21 en de ervaring welke in de verschillende race klassen in seizoen 2004 is opgedaan met Yasuni uitlaten. Van scooteruitlaat tot wereldkampioen Zo reed de wereldkampioen 125cc Andrea Dovizioso met een Yasuni uitlaat welke in grote lijnen overeenkomt met deze nieuwe Carrera. En ook Oscar Checa de Spaanse kampioen 2004 in de scooterklasse reed met een door Yasuni vervaardigde uitlaat. What you see is what you get…. Nee, je krijgt meer…. De Carrera30 is een ultralichte uitlaat bestemd voor de getunede MHR, EVO, Manston of vergelijkbare cilinder. De uitlaat heeft alles wat een echte race uitlaat behoort te hebben. -Een zeer lichte einddemper die volledig uit Carbon bestaat. (Dus geen aluminium binnenbuis) -Veerbevestiging voor de einddemper. -Een los mondstuk met veerbevestiging. -Een body + bocht van de uitlaat die uit 18 segmenten bestaat. -Zeer sterke en nauwkeurige laser gestuurde Plasma lastechniek. -en uiteraard…. Top prestaties! Passend op :Piaggio / Gilera : Gilera DNA, Runner, Stalker, Ice, Typhoon Piaggio Dieses, NRG, NTT, Liberty 2t, Quartz, Sfera Zip, Vespa et2 Aprilia sr2004 model (Piaggio motorblok) Type Artikel : Nieuw Learn More€ 398,59×
Piaggio Zip of Gilera Runner uitlaat kopen?
Op deze pagina van onze webshop zit je goed! Hier vind je alle uitlaten die passen op het welkbekende Piaggio motorblok. We hebben hier uitlaten voor Piaggio 2-takt en voor Piaggio 4-takt. De motorblokken van Piaggio draaien letterlijk al een tijdje mee. De scooterblokken van Piaggio zijn bekend geworden bij de Puch Zip scooters, uiteraard 2-takt. Dit blok zat op de eerste uitvoeringen van de Zip, in de jaren 90. Enkele modellen zijn de Zip 1, Zip 2 en de Fast rider. Het blok werd iets aangepast en ook op het nieuwe model, ook wel de Zip 2000 gebruikt. Er is ook een watergekoelde uitvoering op de markt gekomen, deze werd bij de Zip SP gebruikt. Het langere 2-takt blok is geplaats op de Gilera Runner, Gilera DNA en de Piaggio NRG. Omdat Piaggio met de tijd mee moest, moesten ook de blokken veranderd worden. Piaggio heeft daarom een 4-takt motorblok uitbebracht en deze komt onder andere voor bij de Piaggio Zip 4T uitvoeringen vanaf 2007. Als je toe bent aan een nieuwe uitlaat voor je Zip, moet je dus altijd even controleren of je een 2-takt uitlaat nodig hebt, of een 4-takt uitlaat. Ook de Runner kon niet acherblijven en is vanaf 2010 verkrijgbaar met een 4-takt Piaggio motorblok. De uitlaten van Piaggio 2T en 4T zijn onderling totaal anders en niet uitwisselbaar. Je kan ze makkelijk onderscheiden. Ook is er nog verschil bij de 4-takt tussen de 2v en de 4v, maar daarover later meer. Check ook even deze Zip uitlaat van Turbokit, deze is erg populair onder de Zip 4-takt rijders door zijn looks!
2-takt of 4-takt Piaggio uitlaat
Zoals aangegeven zit er nogal wat verschil in de 2takt en 4takt uitvoeringen van de Piaggio blokken en daarom is de uitlaat niet uitwisselbaar omdat deze totaal anders is. Het balang van de uitlaat is ook erg verschillend, zo doet een Piaggio 2-takt uitlaat erg veel als het gaat om prestaties terwijl bij een 4-takt dit minder van invloed is. Als je bijvoorbeeld een Piaggio Zip uitlaat wil kopen, en je hebt een 4-takt Zip, dan gaat het vooral om de looks en het geluid. Als je een 2-takt Zip hebt dan kan je met een andere uitlaat veel meer vermogen creëren waardoor je sneller kan optrekken en je topsnelheid kan verhogen. Wij hebben dan ook uitlaten voor het opvoeren van je Piaggio, Vespa of Gilera scooter en daarvoor ben je hier op de juiste pagina. Wil je een Piaggio blok opvoeren dan is de uitlaat een van de eerste onderdelen om mee te beginnen. Met een snelle uitlaat, ook wel terugloop uitlaat genoemd, beïnvloed je de powerband van de motor en daardoor kan je bij een ander (hoger) toerental een hoger vermogen halen. Wel dien je een nieuwe Piaggio uitlaat goed af te stellen anders kom je niet eens voorruit (overdreven). Een 2-takt uitlaat moet goed bij de cilinder passen. We hebben Piaggio utlaten van Yasuni, Polini, Malossi, Stage6 en Tecnigas. Ook dien je op de cilinderinhoud te letten, zo zijn er uitlaten voor 50cc en voor 70cc cilinders. Ben je serieus met opvoeren bezig en race je met je scooter? Ook dan vind je hier de high-end racing uitlaten voor gebruik op circuits. Deze uitlaten hebben geen goedkeuring voor de openbare weg. Sowieso mag je je scooter niet opvoeren als je er mee op de openbare weg wil rijden, houd daar dus rekening mee. We hebben wel Zip of Runner uitlaten met een bocht, die toch een CE goedkeuring hebben. Deze sportieve uitlaten mogen wel op de openbare weg omdat ze aan alle eisen voldoen. Deze zijn ook niet zo snel omdat ze een ingebouwde begrenzer in de uitlaat hebben. Meestal is dit een prop in de uitlaatbocht, of bij de demper. Deze kun je zelf verwijderen maar dan mag je de uitlaat niet meer op de openbare weg gebruiken. Let ook altijd even op het afstellen van een Piaggio scooter uitlaat, in vrijwel alle gevallen moet je een grotere sproeier plaatsen in combinatie met lichtere rollen. Bij een 4-takt Piaggio Zip blok, of voor een Gilera Runner hoef je je geen zorgen te maken over afstellen. Je kan zo een andere uitlaat plaatsen zonder iets te veranderen, dat is dan wel weer makkelijk. Je kan daarom makkelijk een uitlaat uitzoeken die je mooi vind en hem vervolgens zelf monteren. Een Piaggio uitlaat vervangen is niet zo moeilijk.
Race / Tuning uitlaat Piaggio
Je bent beland op de pagina voor snelle, tunings uitlaten voor Piaggio scooters zoals de Zip, Runner en NRG. Hierboven schreven we al uitgebreid wat een uitlaat doet en wat de verschillen tussen een 2takt en 4takt uitlaat is. Ben je hier beland terwijl je gewoon een standaard uitlaat Zip zoekt? Of een standaard uitlaat voor Gilera Runner? Dan kun je beter even verder navigeren door op de links te klikken. Je ook ook naar het overzicht gaan van standaard uitlaten Piaggio 2-takt. Wist je dat wij bij de meeste uitlaten de verzendkosten voor onze rekening nemen? Vanaf 75 euro aan scooter onderdelen, dus ook uitlaten, berekenen wij geen verzendkosten! Ook is het mogelijk om je uitlaat achteraf te betalen via Klarna (Afterpay). Heb je hulp nodig met het zoeken van de perfecte uitlaat voor jou scooter? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag.