Uitlaat (snel)
-
Snelle uitlaat met terugloop demper en goedgekeurd voor de openbare weg met een uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Past ook op honda X8R-S Learn More€ 132,45
-
Zeer mooie stille, robuuste uitlaat en goedgekeurd voor de openbare weg. Passend voor meerdere scooters met een Piaggio 50cc 2takt motorblok.
Learn More€ 79,95 -
Giannelli Extra Uitlaat Minarelli Vertikaal
Learn More
Giannelli Extra Uitlaat Minarelli Vertikaal met carbon demper en montage materiaal.€ 97,27× -
Mooie uitlaat compleet met montage beugel en uitlaatpakking, speciaal gemaakt voor Peugeot Jet Force en de Ludix Blaster met horizontale watergekoelde motor voor zowel carburateur als injectie motor.
Learn More€ 132,40 -
Giannelli Rekord Uitlaat Morini Aprilia SR50 / Suzuki Katana
Learn More€ 183,54 -
Giannelli Extra V2 Uitlaat Peugeot Ludix / Speedfight3 AC / New Vivacity
Learn More
Snelle uitlaat met aluminium demper en goedgekeurd voor de openbare weg. Deze uitlaat heeft een uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Past op diverse Peugeot scooters met een horizontale luchtgekoelde 2takt motor!€ 132,43 -
Giannelli Extra Uitlaat Aprilia SR Ditech Morini
Learn More
Giannelli uitlaat Aprilia SR50 Ditech Morini met carbon demper voor een scherpe prijs en compleet geleverd met montage beugel en een uitlaat pakking.€ 99,95 -
Giannelli Extra V2 uitlaat CPI / Keeway
Learn More€ 132,45 -
Giannelli Reverse Aprilia SR Morini / Suzuki Katana Learn More€ 191,66
-
Giannelli Extra V2 Aprilia SR Morini / Suzuki Katana
Learn More
€ 132,45 -
Uitlaat Giannelli extra V2 Minarelli
De Gianelli extra V2 is de opvolger van de succesvolle Gianelli extra. De handmatige gelaste uitlaat in combinatie met de aluminium, titanium look, einddemper garanderen een goede prestatie terwijl het geluidsniveau aan de Europese eisen voldoet.
Learn More
De uitlaat is transparant gelakt en voordelig geprijsd!€ 142,05 -
Uitlaat Giannelli Go Cpi,Keeway
Learn MoreNormaal: € 110,95
Special Price € 90,00
-
Giannelli uitlaat Minarelli Horizontaal, zoals Yamaha Aerox, Neo's, Aprilia SR en Malaguti Firefox. Learn More€ 203,92
-
Giannelli scooter uitlaat voor scooters met een Minarelli Horizontaal blok. Dit is de nieuwe versie van de Giannelli Extra V2. Passend op Yamaha Aerox en andere scooters met een Minarelli horizontaal motorblok. Learn More€ 154,48
-
Deze gianelli shot V4 uitlaat heeft een CE-keurmerk. Gianelli 31602V4 Learn More€ 222,46×
-
Gianelli Reverse 31614E voor Peugeot horizontaal, zoals de Ludix, Speedfight 3, Speedfight 4 en Kisbee met een 2-takt motorblok en brom uitvoering. PAST NIET OP SNOR (25 km/h) Learn More€ 205,98
-
Giannelli uitlaat voor Vivacity scooters van Peugeot, hoge kwaliteit en geschikt om te gebruiken als vervanging van de originele uitlaat. Niet geschikt voor de snor (25km uitvoering) Learn More€ 154,48
-
Gianelli Reverse Peugeot. Merk : Giannelli Type : Reverse Passend op Peugeot : Peugeot Speedfight, Vivacity, Zenith, Speedake Squab en buxy Type Artikel : Nieuw Learn More€ 205,98×
-
Snelle uitlaat voor scooters met een Piaggio blok zoals Runner, NRG en Zip. Learn More€ 67,18×
-
De échte, oude Gianelli Shot voor Piaggio 2-takt scooters. Wij hebben ze nog! Dit zijn de eerste, en wat ons betreft ook de beste uitvoeringen van de Shot. Uniek! Learn More€ 199,70
-
Gianelli Reverse Piaggio. Merk : Giannelli Type : Reverse Passend op Piaggio / Gilera : Gilera DNA, Runner, Stalker, Ice, Typhoon Piaggio Dieses, NRG, NTT, Liberty 2t, Quartz, Sfera Zip, Vespa et2 Aprilia sr2004 model (Piaggio motorblok) Type Artikel : Nieuw Learn More€ 202,89
Snelle scooter uitlaat kopen?
Een race uitlaat voor je scooter zorgt voor meer trekkracht en topsnelheid, met een snelle uitlaat kan je je scooter opvoeren. Bij Scooterdiscounter.nl ben je op het juste adres, we hebben naast standaard uitlaten, snelle uitlaten en ook echte race uitlaten voor op het circuit of scootersprint doeleinden. De uitlaat is een van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestatie, wil je echt vermogen uit je cilinder halen is de juiste uitlaat erg belangrijk bij een 2-takt scooter. Let wel op dat je met een snelle uitlaat niet de openbare weg op mag. Een race uitlaat maakt ook meer lawaai. Op deze pagina vind je de snellere uitalen van topmerken als; Malossi, Polini, Yasuni, Giannelli, Hebo, Sitoplus en veel meer. Zoek je meer een standaard scooter uitlaat klik dan hier
Scooter opvoeren met een andere uitlaat
Zoals al aangegeven kan je je scooter opvoeren met een andere uitlaat. Als je alle begrenzers al hebt verwijderd en nog sneller wil dan is een andere uitlaat voor je scooter een van de eerste dingen die het meeste winst in prestatie oplevert. Let wel op dat bij het monteren van een andere uitlaat je eigenlijk altijd de scooter opnieuw moet afstellen. Omdat een race uitlaat zijn vermorgen afgeeft op een ander (hoger) toerental dien je er voor te zorgen dat dit toerental gehaald wordt door bijvoorbeeld lichtere rollen te plaatsen in de vario. Ook is het soms nodig om een andere (sterkere) drukveer te plaatsen om daarmee het juiste toerental te halen. Om te voorkomen dat je met een 'dip' optrekt dien je ook het toerental van wegrijden te verhogen met andere, strakkere, trekveren in de koppeling. Naast het afstellen van de overbrenging is het ook noodzakelijk om je carburateur opnieuw af te stellen, omdat je meer toeren gaat draaien is er ook meer benzine nodig. Dit kan je doen door een grotere sproeier te plaatsen. Let altijd goed op de kleur van je bougie, een te kleine sproeier kan voor een warmloper of zelfs vastloper zorgen. Weet je nog niet zeker of je je scooter op wil voeren of zoek je gewoon een mooie scooter uitlaat, klik dan hier om alle scooter uitlaten te zien.
Terugloop Uitlaat: Waarom loopt ie 'terug'
Bij een 2-takt is de uitlaat één van de belangrijkste onderdelen als het gaat om prestaties en tuning van de motor. De lengte van de uitlaat is daarbij een belangrijke factor, samen met de inhoud (diameter). Goed presterende uitlaten moeten daarom 'teruglopen' vanwege de lente. De lengte van de expantie (uitlaat zelf) is dermate lang dat als er nog een tailpijp + demper bij zou komen, dan steekt dit te ver achter de scooter uit en dit is niet toegestaan. Daarom hebben vrijwel alle tuning uitlaten een gebogen tailpijp zodat de demper boven de uitlaat uitkomt, waardoor de totale lengte beperkt blijft. Hier komt de term terugloop uitlaat dus weg. De Tailpijp is het stukje 'buis' wat de expantie verbind met de demper. Onderschat de functie van de tailpijp niet! Deze is, voornamelijk bij high performance 2-takt motoren erg belangrijk. Je kan varieren met de lengte en diameter. Perfect afstellen kan met tailringen. Dit is iets wat alleen bij professionele racedoeleinden gebruikt word om echt het allerlaatste uit de motor te halen en alles te matchen. Je kan hier ook mee expirimenteren maar bij een gemiddelde terugloop uitlaat voor straatgebruik is dat een heel gedoe omdat de tailpijp niet los kan. Deze zitten vaak vastgelast aan de expantie zelf.