Krukassen
-
Stage6 krukas Piaggio 2-takt scooters. Standaard lengte drijfstang 80mm, standaard slag 39,2. Stage6 S6-8014001. Stage6 HPC MK2 krukas. Learn More€ 169,90×
-
Stage6 krukas voor Minarelli Horizontaal scooters met pen 10mm zuiger (standaard maat) Learn More€ 159,63
-
Pro replica krukas van Stage6 voor Minarelli Horizontaal. Pen 12 Stage6 S6-8116600/12
Learn More€ 131,82× -
Krukas - Stage 6 - HPC - Minarelli Verticaal - Pen 10. Stage 6 race krukas. Passend op Minarelli Verticaal met 10mm pistonpen. Inclusief Naaldlager. Type Artikel : Nieuw Learn More€ 135,94×
-
Krukas - Stage 6 - HPC - Minarelli Verticaal - Pen 12. Stage 6 race krukas. Passend op Minarelli Verticaal met 12mm pistonpen. Inclusief Naaldlager. Type Artikel : Nieuw Learn More€ 135,94×
-
Krukas - Stage 6 - HPC - Peugeot Scooters. Stage 6 race krukas. Passend op peugeot scooters tot 2004 (past niet op de nieuwe Euro 2 modellen). Inclusief naaldlager. Type Artikel : Nieuw Learn More€ 135,94×
-
Stage6 Krukas voor Bigbore cilinders
Krukas van goede kwaliteit met een Titanium drijfstang! Een titanium drijfstang is lichter en rekt minder uit op hoge toerentallen waardoor lagers minder belast worden
De race krukas van Stage6 is geschikt voor scooters met een Piaggio motorblok waarbij een Stage6 R/T Cilinder of malossi Bigbore is gemonteerd. Deze race krukas en is tevens voorzien van 12mm en 13mm naaldlager. Bij het monteren van deze krukas dien je de bijgeleverde krukas keerring monteren. Deze krukas is bruikbaar voor de Malossi BigBore cilinder.malossi (3113042)
Pen : 12 en 13
Slag : 44mm
Drijfstang : 85mm
Merk : Stage6
Type : R/T Racing Team (Titanium)
Stage6 artikel nummer : S6-7914094
Geleverd inclusief :
- Keerring (S6-79ET001)
- Naaldlager 12mm (12x17x15 - S6-802010)
- Naaldlager 13mm (13x17x15 - S6-802030)
- Moer (S6-79140ET03)
- Oliepomp tandwielPassend op : Piaggio scooters
Type Artikel : Nieuw
€ 335,76× -
Stage6 R/T Krukas Piaggio NRG / Runner met 44 mm slag en 90 mm drijfstang voor 14 mm zuigerpen.
Learn More€ 305,24 -
krukaslagers van stage6, C4 tolerantie en optimale kwaliteit van SKF. Stage6 S6-80340C4/TN9. Kunstof binnenkooi (SKF BB1B-447205A). Let op! Nieuwe uitvoering met orange keerringen (artikelnummer S6-8031400/TN9)
Learn More€ 42,38 -
krukaslagers van stage6, C4 tolerantie en optimale kwaliteit van SKF. Stage6 S6-80340C4/MET. Metalen binnenkooi (SKFBB1-3055B). Vervangen door S6-8031400/MET Learn More€ 42,38
-
Krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit zijn belangrijk wanneer je motor is opgevoerd. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen,om topprestaties te kunnen garranderen.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige keerringen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
Learn More€ 45,05 -
Hoogwaardige krukaskeerringen van Stage6 R/T in de klassieke Stage6 oranje kleur voor 125 en 180cc motorblokken, 2-takt. Piaggio / Gilera.
Stage6 veranderde niet alleen de kleur, ook de nieuwe oliekeerringen kregen een kwaliteitsverbetering. De keerringen maken ook deel uit van de nieuwe en verbeterde sets krukaslager + oliekeerringen van Stage6 R/T.
Learn More€ 15,10× -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
De voordelen van de polymeer-kunststof versie ten opzichte van metalen kooien zijn verhoogde elasticiteit en verminderde wrijving. Je moet wel wat aandacht besteden aan de afstelling van de carburateur en de ontsteking, aangezien de lagers alleen permanent mogen worden verwarmd tot maximaal 120° om schade aan de plastic kooi te voorkomen.
Let op bij het monteren van de lagers: De halfopen zijde moet naar de krukaswangen wijzen.
Let op! De versie met polymeerkooi mag alleen worden geïnstalleerd op motoren zonder katalysator!
Learn More€ 45,05× -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
€ 43,99 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
€ 30,98 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
€ 36,67 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
De voordelen van de polymeer-kunststof versie ten opzichte van metalen kooien zijn verhoogde elasticiteit en verminderde wrijving. Dit type lager is voornamelijk geschikt voor racemotoren, je moet wel wat aandacht besteden aan de afstelling van de carburateur en de ontsteking, aangezien de lagers alleen permanent mogen worden verwarmd tot maximaal 120° om schade aan de plastic kooi te voorkomen.
Let op! bij het monteren van de lagers: De halfopen zijde moet naar de krukaswangen wijzen.
Let op! De versie met polymeerkooi mag alleen worden geïnstalleerd op motoren zonder katalysator!
De set bevat:
-
- 2x krukaslager SKF 6204 TN9-C3 20x47x14mm polymeerkooi
- 1x keerring FKM 24x35x7mm
- 1x keerring FKM 17x35x8mm
€ 36,67 -
-
Krukaslagers geschikt voor AM6 motoren met 20mm krukas.
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
€ 30,98 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 1 voor 2004
€ 37,05 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 1 voor 2004
€ 32,05 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 2 na 2004
€ 37,05 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot verticaal Euro 2 na 2004
€ 31,62 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot horizontaal
€ 37,05 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
Let op! voor Peugeot Horizontaal
€ 32,05 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
€ 36,67 -
Het is belangrijk dat je altijd krukaslagers en oliekeerringen van hoge kwaliteit gebruikt, vooral als je motor tot op zekere hoogte is getuned. Stage6 heeft hun lager- en afdichtingssets een upgrade gegeven en de toch al extreem hoogwaardige kogellagers gecombineerd met de nieuwe feloranje Stage6 R/T FKM-afdichtingen - topkleur, topprestaties.
De nieuwe oranje keerringen worden vervaardigd met behulp van de modernste technologieën. Ze bieden een langere levensduur in vergelijking met de vorige afdichtingen. De belangrijkste focus lag op het verminderen van wrijving om de motorprestaties te verbeteren.
De lagers zijn verkrijgbaar in 2 versies - met elastische polymeerkooi voor racen (minder wrijving) en met robuuste metalen kooi voor dagelijks gebruik op de weg. Hoewel de metalen versie robuuster is dan de plastic kooiversie, is deze ook onderhevig aan grotere slijtage als gevolg van verhoogde wrijving en warmteontwikkeling.
Beide typen zijn door SKF goedgekeurd voor een begrenzend toerental tot 20.000 tpm. Om een lange levensduur van de lagers te garanderen, moeten ze voldoende gesmeerd en correct geïnstalleerd zijn.
Wij raden klassieke metalen kooilagers aan voor dagelijks gebruik. De robuuste lagers zijn bestand tegen hoge langdurige belastingen en kunnen worden gebruikt in getunede en OEM motoren.
€ 30,98× -
Naaldlager - Stage 6 - High Quality - Zilveren kooi 10 mm. Stage 6 high quality naaldlager. Pistonpen 10 mm. Met zilveren kooi. Afmetingen 10x14x13 mm. Passend op : o.a. Minarelli, Morini AC Learn More€ 15,10
-
Stage6 Naaldlager met zilveren binnenkooi. Hoge kwaliteit en lage rolweerstand. Pen 12 naaldlager. Learn More€ 18,34
-
Stage6 naaldlager Peugeot, voorzien van zilveren kooi 12 mm. 12x15x12 Learn More€ 12,94
-
Naaldlager pen 12 naar pen 10 van Stage 6. Er handig als je een krukas hebt die Pen 12 is en je hebt een pen 10 zuiger (pistonpen). Stage6 naaldlager van hoge kwaliteit. Stage6 S6-802055. Vandaag besteld = morgen in huis! Learn More€ 16,18