Menu
  • discountLaagste prijsgarantie
  • starBeoordeeld met een 9.2
  • local_shippingGratis verzending vanaf € 75*
  • credit_cardAchteraf betalen of in 3 delen

LET OP! Vanwege hemelvaart zijn wij gelosten op donderdag en vrijdag (9 en 10 Mei). 15% KORTING op ieder 2e product met kortingscode 'hemelvaart24' Je bestelling wordt na het weekend verstuurd.

Cilinder Malossi 218 Ccm Ø=75,5mm, Euro 3 (2016) Piaggio

Cilinder Malossi 218 Ccm Ø=75,5mm, Euro 3 (2016) Piaggio

€ 434,64

Beschikbaarheid: ✔ Op voorraad

  • discountLaagste prijs garantie
  • local_shippingSnelle verzending (PostNL&GLS)
  • starBeoordeeld met een 9,2
  • supportDeskundige helpdesk
  • credit_cardAchteraf betalen of in 3 delen
  • swap_horizEenvoudig retourneren
  • discountLaagste prijs garantie
  • starBeoordeeld met een 9,2
  • credit_cardAchteraf betalen of in 3 delen

Handig om mee te bestellen

Beschrijving

Malossi-cilinder met 218 cm³ voor alle watergekoelde 125 cm³ Piaggio Leader-motoren.
Met een boring van 75,5 mm verhoogt deze cilinderkit de cilinderinhoud van een 125'er met meer dan 74%. Het resulterende hoge koppel maakt de motor zeer soeverein en levendig.
Zelfs bij een laag toerental van 4000 tpm verdubbelt hij het motorvermogen in vergelijking met de originele cilinder. De motor hoeft veel minder te draaien om snel vooruit te komen.
De motor met de malossi-cilinder bereikt zijn topprestaties al bij 8000 tpm en dus veel eerder dan een serie 125 met 9250 tpm. Desalniettemin draait de Malossi-cilinder net zo goed en biedt zo een perfecte symbiose van beide werelden: koppel wanneer je het nodig hebt en snelheid wanneer je het wilt. Een motor uitgerust met de Malossi 218 behaalt 18pk en 16,7Nm (serie 12pk en 10Nm) volgens Malossi vermogensmeting. Een omgebouwde motor doet op geen enkele manier onder voor zijn rolmodel in de serie wat betreft duurzaamheid.

Als u het toegenomen motorvermogen wilt omzetten in meer topsnelheid en brandstof wilt besparen door het lagere toerental, dient u een langere transmissie te gebruiken. De installatie vereist echter een werkplaatspers met minimaal 8 ton werkdruk omdat de rondsels worden overgeperst.

Boring: Ø 75,5 mm
Slag: 48,6 mm
Inhoud: 218 cc
Compressieverhouding: 12,5:1 >/li>
Materiaal Cilinder: keramisch gecoat aluminium >/li>
Materiaal Zuiger: gesmede zuiger met hoog siliciumgehalte >/li>
Lopende speling: 5/100 mm
TIP: Als u nog meer wilt, kunt u de prestaties van uw motor nog verder verhogen met de Malossi-nokkenas en de Malossi CDI. Volgens Malossi stijgen de prestaties met 1,5pk/1Nm tot 19,5pk en 17,5Nm in vergelijking met alleen de 218cc cilinder.

Als je het vermogen van je 125's wilt verhogen tot boven het vermogen van een 300's kun je ook de V4 cilinderkop van Malossi gebruiken. Hiermee culmineren de prestaties in een krachtige 22,3PS en 18,2Nm. De V4-kop kan zonder verdere aanpassingen worden gecombineerd met de cilinder van 218 cm³.

Reviews

Er zijn nog geen reviews. Ben jij de eerste?
Cilinder Malossi 218 Ccm Ø=75,5mm, Euro 3 (2016) Piaggio
Cilinder Malossi 218 Ccm Ø=75,5mm, Euro 3 (2016) Piaggio
  • checkSnel geleverd
  • checkAchteraf betalen
  • checkEenvoudig retourneren
€ 434,64