- Home /
- Electra /
- Ontsteking /
- CDI / ECU Units
CDI / ECU Units
-
Vlotter rijden op je Piaggio Zip iGet of Vespa Sprint 4t 3v? Koop dit opvoerpakket en zorg voor een hogere topsnelheid en meer trekkracht. A-kwaliteit onderdelen! Malossi vario voor Piaggio 4t + THNDR ECU. Super goede combinatie wat goed samenwerkt. De prijs is zeer scherp omdat het een combinatiepakket betreft. Learn More
Normaal: € 267,78
Special Price € 236,88
× -
Losse Malossi ECU. Malossi Injtronic control unit, uitsluitend voor gebruik in combinatie met de Ø49mm Malossi cilinder (3117471). Learn More€ 230,70
-
Malossi 5518409 ECU voor Piaggio 4T 3v (iGet) motoren met een 80cc cilinderkit. Learn More€ 229,98
-
Eenvoudige manier om je scooter om te bouwen van injectie naar carburateur ! Inclusief de benodigde aansluitmaterialen. Malossi Digitale CDI unit 'Digitronic KRM' Merk : Malossi Type : Ombouwkit injectie> carburateur Malossi artikel nummer : 55 12894 Passend op: - Aprilia SR Di-Tech Morini. - Aprilia SR Di-Tech Piaggio - Gilera - Piaggio Purejet - Peugeot Jet Force - Looxor. Type Artikel : Nieuw Trefwoorden : ombouwkit ditech, carbuteur jetforce, Learn More€ 263,66
-
Malossi DIgitronic, CDI voor binnenrotor ontstekingen van Malossi. Geschikt voor Minarelli, Piaggio en Derbi. Voorzien van meerdere curves voor 2-takt en 4-takt. Tevens is het mogelijk om het tijdstip digitaal te verstellen met de potmeter. Malossi 5514398.
LET OP! Dit product is uitgesloten van het recht op retour omdat eventuele defecten niet van buitenaf te zien zijn. Zo voorkomen we dat je een CDI krijgt die niet werkt. Een defect kan makkelijk ontstaan door verkeerd gebruik of een storing in de scooter.
Learn More€ 149,33
De CDI unit is het digitale gedeelte van de ontsteking wat er voor zorgt dat er op elk toerental juist wordt ontstoken. Een CDI kan begrensd zijn waardoor er geen hoge toerentallen gemaakt kunnen worden. Er zijn onbegrensde CDI units, wanneer deze wordt geplaatst zal de scooter meer toeren kunnen draaien.
Verschillende CDI's maar wat is het verschil?
Er zit veel vershil in de CDI en je moet altijd zorgen dat het type CDI geschikt is voor jou scooter, anders werkt het niet en sterker nog: je kan onderdelen kapot maken bij het plaatsen van een CDI die niet geschikt is voor jou scooter. Zo zit er verschil in AC en DC en uiteraard het type aansluiting. Daarnaast bepaalt de CDI ook een groot gedeelte van de snelheid en zijn de meeste 4-takt scooters begrensd op de CDI.