cilinderbasis spacer BGM original piaggio 125 180 cc 2 takt 1.0mm
Beschrijving
Als een krukas met meer slag wordt gebruikt, moet deze extra slag ook om twee redenen worden gecompenseerd. Enerzijds vanwege de mechanische omstandigheden om te voorkomen dat de zuiger raakt of de motor met te hoge compressie loopt, anderzijds om de stuurhoeken van de cilinder, die de prestatie bepalen, binnen redelijke grenzen te houden.
Als de slag wordt verlengd, worden ook de stuurhoeken verlengd. Hierdoor zijn de spoelkanalen in de cilinder (overloop en uitlaatkanaal) langer open. Aan de ene kant is dit heel goed om meer vermogen te genereren, maar aan de andere kant kan het ook averechts werken als de balhoofdhoeken niet meer binnen een redelijk bereik liggen of als de overige componenten de haalbare snelheid niet meer ondersteunen.
Reviews
cilinderbasis spacer BGM original piaggio 125 180 cc 2 takt 1.0mm
- Snel geleverd
- Achteraf betalen
- Eenvoudig retourneren