Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Stage6 Power Box chroom met montagekit, speciaal ontworpen voor 50cc - 70cc motoren, in tegenstelling tot de Malossi powerbox, welke bedoeld is voor 125-250cc motoren.
Het voordeel van een boostfles is dat wordt voorkomen dat het mengsel heen en weer oscilleert wanneer de klep gesloten is, maar tijdelijk wordt opgeborgen in de boostfles die tussen carburateur en membraanklep zit; de luchtstroom wordt maar één keer met brandstof geladen. Op deze manier heeft de motor minder last van een te rijk mengsel, het leidt tot een lager brandstofverbruik en een betere gasrespons. Sterk aanbevolen voor grotere carburateurs die geneigd zijn een te rijk mengsel te produceren bij lagere toerentallen.
De Boost Bottle is CNC-gefreesd uit aluminium. Door zijn smalle cilindrische vorm kan hij heel dicht bij het inlaatspruitstuk worden geïnstalleerd. Wordt geleverd met alle kleine onderdelen voor montage en is verkrijgbaar in twee kleuren: chroom en blauw geanodiseerd.
Stage6 Power Box chroom met montagekit, speciaal ontworpen voor 50cc - 70cc motoren, in tegenstelling tot de Malossi powerbox, welke bedoeld is voor 125-250cc motoren.
Het voordeel van een boostfles is dat wordt voorkomen dat het mengsel heen en weer oscilleert wanneer de klep gesloten is, maar tijdelijk wordt opgeborgen in de boostfles die tussen carburateur en membraanklep zit; de luchtstroom wordt maar één keer met brandstof geladen. Op deze manier heeft de motor minder last van een te rijk mengsel, het leidt tot een lager brandstofverbruik en een betere gasrespons. Sterk aanbevolen voor grotere carburateurs die geneigd zijn een te rijk mengsel te produceren bij lagere toerentallen.
De Boost Bottle is CNC-gefreesd uit aluminium. Door zijn smalle cilindrische vorm kan hij heel dicht bij het inlaatspruitstuk worden geïnstalleerd. Wordt geleverd met alle kleine onderdelen voor montage en is verkrijgbaar in twee kleuren: chroom en blauw geanodiseerd.
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Regular Price: € 32,98
Special Price € 29,00
Stage6 cilinderkit 70cc Racing MK2 Piaggio AC voor Piaggio Zip, Typhoon, Stalker etc. De opvolger van de succesvolle Stage6 70cc racecilinder heet Stage6 Racing MKII 70cc De cilinder is volledig opnieuw ontworpen voor nog betere out-of-the-box prestaties.
De cilinder met zeer sterke hardverchroomde cilinderwand werd volledig opnieuw ontworpen . Een nieuw ontwerp van de transferpoort (6 in plaats van 5 poorten) verbetert het vullen van de cilinder. De zuiger is niet langer plat maar gebold, met een 0,8 mm dikke zuigerveer om de prestaties te optimaliseren en de warmteafvoer te verbeteren. De thermische eigenschappen zijn op alle gebieden verbeterd. Royale spoeling van de Vlinderpoort; een vijfhoekig ontwerp en interne koelribben; kop uit één stuk met gegoten koelkanalen - om een paar verbeteringen te noemen. Poorttijden zijn 190°-130°.
Stage6 cilinderkit 70cc Racing MK2 Piaggio LC voor oa Piaggio Zip SP, Gilera Runnner, NRG, DNA. De opvolger van de succesvolle Stage6 70cc racecilinder heet Stage6 Racing MKII 70cc De cilinder is volledig opnieuw ontworpen voor nog betere out-of-the-box prestaties.
De cilinder met zeer sterke hardverchroomde cilinderwand werd volledig opnieuw ontworpen . Een nieuw ontwerp van de transferpoort (6 in plaats van 5 poorten) verbetert het vullen van de cilinder. De zuiger is niet langer plat maar gebold, met een 0,8 mm dikke zuigerveer om de prestaties te optimaliseren en de warmteafvoer te verbeteren. De thermische eigenschappen zijn op alle gebieden verbeterd. Poorttijden zijn 190°-130°.
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Stage6 primaire transmissie 13/43 (3.31) Minarelli (tussenas met 13 tanden), voorgeperst.
Hogere versnellingen verminderen de algehele overbrengingsverhouding van uw transmissie en resulteren in betere prestaties. Als de motor krachtig genoeg is om in een hogere versnellingen op te trekken, wordt de topsnelheid worden verhoogd.
In tegenstelling tot de meeste andere transmissies, zijn Stage6-transmissies voorgeperst - en verkrijgbaar voor een gunstige prijs!. Het enige wat je hoeft te doen is de oude transmissietandwielen eruit halen en vervangen door de nieuwe tandwielen, het deksel sluiten, nieuwe olie erin - klaar!
Let op: deze transmissie set is alleen te gebruiken bij motoren met 13 tanden op de originele tussenas.
Stage6 primaire transmissie 13/43 (3.31) Minarelli (tussenas met 14 tanden), voorgeperst.
Hogere versnellingen verminderen de algehele overbrengingsverhouding van uw transmissie en resulteren in betere prestaties. Als de motor krachtig genoeg is om in een hogere versnellingen op te trekken, wordt de topsnelheid worden verhoogd.
In tegenstelling tot de meeste andere transmissies, zijn Stage6-transmissies voorgeperst - en verkrijgbaar voor een gunstige prijs!. Het enige wat je hoeft te doen is de oude transmissietandwielen eruit halen en vervangen door de nieuwe tandwielen, het deksel sluiten, nieuwe olie erin - klaar!
Let op: deze transmissie set is alleen te gebruiken bij motoren met 14 tanden op de originele tussenas.
Niet op voorraad
Stage6 primaire transmissie 14/42 (3.31) Minarelli (tussenas met 13 tanden), voorgeperst.
Hogere versnellingen verminderen de algehele overbrengingsverhouding van uw transmissie en resulteren in betere prestaties. Als de motor krachtig genoeg is om in een hogere versnellingen op te trekken, wordt de topsnelheid worden verhoogd.
In tegenstelling tot de meeste andere transmissies, zijn Stage6-transmissies voorgeperst - en verkrijgbaar voor een gunstige prijs!. Het enige wat je hoeft te doen is de oude transmissietandwielen eruit halen en vervangen door de nieuwe tandwielen, het deksel sluiten, nieuwe olie erin - klaar!
Let op: deze transmissie set is alleen te gebruiken bij motoren met 13 tanden op de originele tussenas.
Niet op voorraad
Niet op voorraad
Niet op voorraad